En Bitterfisses Bekendelser – en lemminge post!

http://www.arnoldbusck.dk/varekatalog/boeger/skoenlitteratur/skoenlitteratur/bethany-hansen-en-bitterfisses-bekendelser-indbundet-9788792550965/
Køb "En Bitterfisses Bekendelser" her!

Havde forsvoret at jeg ville hoppe på vognen med alle de andre lemminge og skrive om hende, men kan ikke dy mig nu :). Er hermed selvudråbt lemming!

Bitterfissen/Bethany Hansen har nu fået et ansigt. I ved sådan et rigtigt et. Well, må erkende at som geek tog det mig ikke mange minutter da hun startede, at finde ud af hvem hun var, men alverdens journalister i det ganske danske land aner åbenbart ikke en dyt om simple googleresultater og opslag.

Anyway – jeg var sådan set ligeglad herefter med hendes sande identitet herefter – skulle blot lige have tilfredsstillet den satans nysgerrighed jeg er født med.

Ladies and gentlemen – til de af jer der troede hun var en mand, Ditte Okman etc, så er pigebarnet blot en nydelig ung dame fra Farum kaldet Jeanett Veronica Hindberg. See?!

Bitterfissen Bethany aka Jeanett Veronica Hindberg
http://bitterfissen-bethany.dk/

Som de kvikke af jer har opdaget, så har hun udgivet en bog. Den kan selvfølgelig købes her hos Arnold Busck!

/Divalove til Bitre Jeanett for at være fuldkommen ligeglad med hvad andre tænker!

Go girl!