Facebook, Blog & Bubbles på Generation Plus messen

(Sorry – only a danish happening, so no english translation this time 🙂 )

Så er det i denne week-end det går løs for alle voksne kvindfolk. I morgen står jeg i Øksnehallen Generation Plus messen, med en masse andre spændende profiler inden for social media. Min dejlige topsild giver iøvrigt et foredrag kl 14 – “3 enkle trin: Blog dig til succes! “. Se det!!!

Generation+ messen er i fuld gang, og yours truly, Blogmama Anne-Grete Belmadani, Thomas Bigum m.fl. står i morgen klar til at hilse på jer på stand 32.

Jeg er super spændt, trods jeg slet ikke nåede at få trykket flyers (or ANYTHING). Tiden løb i dén grad fra mig, idet jeg efter nogle spændende forhandlinger med et par virksomheder, besluttede mig for at stoppe som selvstændig konsulent.

Jeg har nu takket ja til en super spændende opgave som Online Kanal Chef for Arnold Busck kæden. Store, og MEGA spændende udfordringer forude. Det bliver SÅ fedt siger jeg jer 🙂 Stay tuned!

Så ingen tryksager til jer fra Divaen, Sorry. Til gengæld får i min fyldige personata at se på stand 32, hvor jeg og alle de andre social media geeks, byder på lidt bobler til de hurtige, og en snak om facebook, blog’s med mere.

Håber vi ses – det bliver SÅ hyggeligt! I kan i øvrigt læse mere om arrangementet her!

Divalove

