Clothes crisis…

Yngsten (V 6år) vækkede mig med morgenmad på sengen i dag. Halvtørt brød med jordbærsyltetøj og et glas mælk, fint serveret på en bakke. Kan man andet end at smelte og elske tøsen for det? ❤

Tilbragte hele dagen med at læse strategirapport. Starter på mit nye job imorgen, og ligger ud med 2 dages seminar i Jylland. Jeg glæder mig virkelig til at komme igang, og mit hovede er allerede ved at eksplodere med nye forretningstiltag og idéer. Planlægger rent faktisk at overtage verdensherredømmet, så pas lige på ik?!

Nu er det tid til at pakke. Tøjkrise… Hvad skal jeg have på, og hvad skal jeg tage med?

Fashion fail
Could be fun? Maybe? 🙂

Divalove fra Rikke

Or maybe just this?
Or maybe I should just be conservative like this?

————

Youngest (6y) daughter woke me up with breakfast in bed. Semi-dry bread with strawberry jam and a glass of milk served on a tray. How can one not love that ❤

I spent all day reading a strategy report. Tomorrow I will start on my new job with a 2 day seminar in Jutland. I am so excited to get started and my head is spinning with all sorts of new business ideas. Kind of planning to take over the world you know, so beware!

Now it is time for some packing – what to wear and what to bring?!

Divalove from Rikke