Skinny Jeans & Fat Pants

(Please scroll down for english version)

Vi har dem alle tror jeg. Dét der par jeans vi bruger til at holde styr på vægten. Dét par, der afslører alt for godt når man lige har taget lidt på. Dét par vi aldrig smider ud, for målet er altid at kunne få rumpen ned i dem (på et eller andet tidspunkt i det mindste).

7 for all mankind - my beloved "Skinny Jeans"

Jeg har dem også – mine er et par “7 for all mankind”, og de sidder bare helt fantastisk, og har små similistene på baglommerne (man er vel en diva ;)). Pt kan jeg ikke passe dem, men da jeg som bekendt er på kur, så går der vist ikke en uge uden jeg prøver at få dem på.

Diet Pants

Én ting er hvad vægten siger, og jeg kan mærke på min krop at træningen er i fuld gang med at ommøblere på fysikken. Rumpen hejses langsomt men støt, baglårene er pludselig faste, og taljen er forløbigt mindsket med 12cm. Det er jo fint nok, men det der i virkeligheden tæller, er den skønne dag, hvor jeg igen kan få rumpen ned i mine favorit jeans. Jeg glæder mig. Uge for uge kommer jeg langsomt tættere på, og inden længe kan de komme helt op om rumpen og lukkes (hvis jeg vel og mærke ligger ned, suger maven ind, og aldrig trækker vejret mere).

Soon baby – soon we will be together again ❤

Hvad er dine “Skinny jeans”, og kan du passe dem?

/Divalove fra Rikke

————-

We all have them I think – that perfect pair of jeans which we use to control if we gained weight. That special pair we never throw out, because we are always aiming to be able to fit them.

7 for all mankind - my beloved "Skinny Jeans"

I have them too – mine are a pair of “7 for all mankind”, and they look GREAT. Small swarowski stones on the back pockets (Very divalike of course). Right now they don’t fit, but as you know I am on a diet, so not a week passes by without me trying to see if they fit me now.

Of course I follow my weightloss like a hawk, and I can see that all those visits to the gym are starting to pay off. My weight is slowly but steadily going down, the buttocks are suddenly lifted, and my waistline is already reduced by 12cm. That’s okay, but what really counts, is that fine day where I will be able to fit my favorite jeans again. Then I will be truly happy. Week by week I am one tiny step closer, and soon they are able to pass by my butt and can be zipped (if I lie down, suck my stomach in, and never breathe again).

Soon baby – soon we will be together again ❤

What are your “Skinny jeans”, and do they fit?

/Divalove from Rikke