It’s not fashion darling!

(Scroll down for english version)

I dag hiver jeg fat i en af mine yndlingsaversioner – joggingbuksen! Faldt over denne udtalelse, og jeg elsker den.

“Sweatpants are a sign of defeat. You lost control of your life so you bought some sweatpants.”
— Karl Lagerfeld

Karl Lagerfeld

Manden har jo ret. Jeg ejer selv et lækkert sæt fra Juicy Couture, men jeg kunne aldrig finde på at tage dem på som et stykke modetøj. De hører til i et træningscenter – alternativt kan de bruges hvis man ligger syg og ynkelig derhjemme, eller på en kold vinterdag, hvor man hygger indenfor. ALDRIG ude blandt andre mennesker (igen er træningscenter selvfølgelig undtaget).

Får virkelig lyst til at ruske op i folk når jeg ser dem i joggingbukser. Stoffet gør ikke ligefrem noget flatterende for figuren, og enhver lille bule eller delle fremhæves.

Hvad siger i? Er joggingbukser smarte i jeres verdensbillede?

Længere nede finder i nogle af de værste eksempler – og der er mange at tage af!

—————

Saw this and I absolutely love this quote:

“Sweatpants are a sign of defeat. You lost control of your life so you bought some sweatpants.”
— Karl Lagerfeld

The man is right. I have a nice set from Juicy Couture, but I never wear them as a fashion item. They will NEVER be fashionable. Sweatpants are meant for the gym. On a cold winter morning at home, or if you are down with the flu, sweatpants can be comfortable. Otherwise it is a no-go in my opinion!

The fabric is definitely not flattering for your figure either.

What do you think?

I’ll give you some of the worst examples here:

