Living in a Hula Hoop Hell

Gosh. I really must be a slow learner or just plain stupid. Believe it or not – today I went to the gym again, in spite of 2 days with painkillers. Man, when will I learn!

(Min Gud, jeg er bare ikke den skarpeste kniv i skuffen, eller også er jeg direkte dum! Tro det, eller ej – i dag smuttede jeg i Nøglehullet igen, trods 2 dage på panodiler. Hvornår lærer jeg det?)

First my usual 30min fatburning/climbing mountains on the treadmill…

(Først mine sædvanlige 30min med fedtforbrænding på løbebåndet)

Then some fitness in general (30 min)…

(Så lidt generel styrketræning samt vægte i 30min)

Powerhoop

Only to end up doing the same stupid thing as last time. This time for almost 10 minutes!!! I tell you – I don’t think I will ever learn!

(Bare for at ende op med at gøre det samme latterlige stunt som sidst – Powerhoopen. Denne gang dog i 10minutter! Jeg siger jer – Jeg lærer det nok aldrig!)

 

Well, I will share some of the music I listen to while doing these crazy stupid things. This tune I just love, and it is brilliant for both the treadmill and workout in general (also the powerhoop from hell)

(Well, jeg vil dog lige benytte lejligheden til at dele et stykke skønt musik, som jeg hører imens jeg laver alle disse sindsyge ting i nøglehullet. Den er perfekt til både løbebåndet og styrketræningen – OGSÅ Powerhoop’en fra helvede)

Giampiero Ponte feat Moran – Sphynx (Club Mix)

Divalove/ Rikke

