The Devil has arrived…

And his name is Hula Hoop/Powerhoop!

Guys I tell you – this thing better work or I will personally set fire to the damn thing.

My stomach hurts so badly I needed painkillers to fall asleep last night (and I never eat that stuff). My skin everywhere around my waist hurts like I have the flu.

I think I kinda got caught up by the fact that I could move the damn thing for more than 5 minutes without dropping it (Wuhuuu – look at me, I rock this thing). FYI – The weight is 1,8kg, and for 1h before that, I had been training like crazy in my gym. I do NOT recommend that!

I hoped it would get better after a good nights sleep, but NOOOOOO. My body aches and I just want to go back to bed.

Getting old and fat is a bitch – I tell you. Sometimes I just wish I didn’t care, but vain about my looks as I am – I DO CARE! How else am I going to fit those lovely 50’ies dresses that are tight around the waist? Just asking..

Right now, I fear going back to the gym tomorrow…. Consider yourself warned!

Divalove (and it hurts) from Rikke

————–

Og Satans navn er Hula Hoop/Powerhoop!

Det siger jeg jer. Den tingest har bare at virke, eller jeg skal personligt brænde den ned.

Min mave gør så ufatteligt ondt, at jeg var nød til at spise panodiler for at kunne falde i søvn i går aftes (og jeg spiser ellers aldrig det skidt). Min hud gør ondt overalt så man skulle tro jeg havde reddet mig en influenza.

Jeg blev vist revet lidt med, da jeg fandt ud af tidligere på ugen, at jeg kunne svinge det djævelskab i mere end 5 minutter uden at tabe den (Wiii – se på mig, se hvad jeg kan. KH Rikke 5år) Vil lige indskyde at det djævelskab vejer 1,8kg – det lyder ikke af meget, men når den 2-3 x på en uge har været rundt om din talje i over 5min af gangen – OG jeg forinden havde fyret den max af i træningscenteret i 1 time, så gør det altså NAS! Kan IKKE anbefales hvis du skulle være i tvivl…

Og her troede jeg så at det ville blive bedre efter en god nats søvn. Næææ nææ. Min krop gør så forbistret ondt, og det eneste jeg har lyst til, er at hoppe tilbage i min seng, og sove til det går væk.

At blive gammel og småfed er dæleme ikke sjovt siger jeg bare! I tider som disse ville jeg ønske at jeg blot var ligeglad med mig selv, Men jeg er jo dybest set død forfængelig (there I said it)! Hvordan skal jeg ellers kunne mase min krop ned i de fantastiske 50’er kjole med stram talje som jeg elsker – Ja, jeg  spørger bare!

Nu frygter jeg morgendagens tur til træningscenteret. Så er I advaret!

Divalove (og af den slags der gør ondt) fra Rikke