Copenhagen Photo Festival Pt. 2 – The Walk!

Så var jeg inde og gå Photowalk på Nørrebrogade fra ende til anden – og retur, og jeg er fuldkommen overvældet over hvor mange butikker der deltager. Nogle sågar med 4-5 billeder. Må sige det er de bedst brugte 2,5time i denne uge!

Sikke mange fede billeder af hverdagsritualerne 2200. Kunne slet ikke få nok, og jeg var ærlig talt en anelse skuffet over, at det allerede var slut, da jeg endelig kom retur til Dronning Luises Bro. Glæder mig hysterisk til bogen udkommer juli/august. Den skal jeg klart købe.

Jeg fandt 2 af mine billeder (Originalerne kan ses på min facebook profil under billeder). Bliver spændende at se om et enkelt har sneget sig med i bogen.

Beklager den dårlige billedkvalitet, men nissen har nappet min oplader til mit nikon, så jeg havde kun min iphone.

Her er nogle eksempler på de andre billeder der var at finde på Nørrebrogade, samt et par stemningsbilleder fra min gåtur. Velbekomme, og væsgo´og smag en skøn bid af Nørrebro 🙂

Og rigtig god pinse derude!

This slideshow requires JavaScript.