Begrænsningens kunst

Eller – Når hjernen kører på overdrive…

Pt arbejder jeg lidt på at strikke min egen fremtid sammen. Det er lettere sagt end gjort skulle jeg hilse at sige.

Det er jo ikke ideerne der mangler, men derimod evnen til at begrænse mig, OG have is nok i maven til at turde tage springet. Har jo været selvstændig tidligere, men skal blankt erkende, at jeg nu som husejer, mor til 2, og en hidtil rimelig habil og dygtig brødføder til familien, er en anelse svag i knæene ved tanken om at springe ud uden sikkerhedsnet igen.

Tankerne banker for og imod med 180km i timen, ind i alle de mange mange tanker jeg har omkring koncepter og forretningsideer, så jeg til tider føler min hjerne kører som en “chipmunk on speed”.

Derudover er Danmark jo ikke ligefrem det mest taknemmelige land at starte virksomhed op i. Lynhurtigt kan man drukne i administration.

Suk – Håber jeg vågner op en dag i nærmeste fremtid med modet, konceptet (og gerne financieringen) på plads.

Until then – wish me luck 🙂