Finally On Air

Efter heftige opfordringer gennem et godt stykke tid, samt mange mange tanker omkring indhold mm, har jeg endelig besluttet mig for at gå i luften med min blog “Domestic Diva”. Titlen betyder rigtig meget for mig, og gennem mine poster skal jeg forsøge at dykke ned i hvorfor, samt hvad en Domestic Diva er.

Titlen er jo på en måde herlig på en 50’er agtig måde. Samtidig er den en anelse provokerende i en tid hvor vi dyrker karrierer, samtalekøkkener, og det for mange virker skræmmende at skulle træde et skridt tilbage, og fremelske sin indre Diva. Derudover vil jeg fra tid til anden dele nogle af mine billeder jeg tager med jer.

Jeg vil forsøge at berøre emner som kvindelighed (på godt og ondt), work/life balance, holdninger til livet, personlig udvikling, hobbies, politik, og alt andet der rører sig omkring mig generelt. Mit håb er at folk lader sig inspirere, og jeg gennem denne blog kan få skabt nogle debatter. Kan jeg flytte dig og dine grænser, vil missionen være total.

Del endelig jeres tanker og reaktioner med mig via kommentarfelterne under de forskellige posts.

Rigtig god læselyst 🙂

KH

Rikke Nørdum Sonne

